רקע החברה
חברת מור-ים נוסדה בשנת 1994 על ידי מנכ"ל החברה, ג'ק קמינקר, לאחר שרכש ניסיון רב בניהול מותגים בארה"ב (יוניליוור) ובישראל (חוגלה – קימברלי קלארק).
על ידי יישום מומחיות החברה בשיווק והבנת מגמות הצרכנים העולמיות, מור-ים מובילה בייבוא של מגוון רחב של קטגוריות, כולל משקאות, חטיפים, מוצרים אורגניים, ומוצרים ללא גלוטן.
חברת מור-ים השקיעה מעל שני עשורים בבניית מערכות יחסים סולידיות ומלאות אמון עם רשתות סופרמרקט וחנויות פרטיות בכל רחבי הארץ.
בניית הון עצמי
ההתמקדות שלנו בבניית הון המותג מניעה את האסטרטגיה העסקית שלנו. המותגים שאנחנו מייבאים נבחרים בקפידה מיצרנים וספקים מהימנים. קו המוצרים שלנו כולל מגוון רחב של מותגים מוכרים מארה"ב ומוצרי מזון פרמיום מהעולם.
אנו גאים בהצלחתנו בפיתוח של מותגים פחות מוכרים ומפורסמים, והפיכתם למותגים המועדפים על הצרכנים בישראל.
המשימה שלנו היא תמיד לספק את הערך הטוב ביותר האפשרי הן לצרכנים והן לשותפים, תוך שמירה על הרמה הגבוהה ביותר של אתיקה ויושר.
רשת ההפצה הארצית
עם למעלה מ -4,000 נקודות מכירה, אנו יכולים להבטיח שכל מותג ומוצר ימוקמו במיקום המדויק שיעזור לו להגיע לצרכן היעד שלו.
ניתן למצוא את המוצרים ברשתות ההפצה הבאות:
- רשתות סופרמרקטים מובילות
- רשתות עצמאיות
- סופרמרקטים פרטיים ומצרכי מזון מקומיים
- שווקי העיר / קיוסקים
- רשתות בתי מרקחת
- חנויות נוחות / תחנות דלק
- חנויות מזון בריאות ורשתות
- מרכזי סטודנטים באוניברסיטה, בקמפוסים C-Stores
- קמעונאים כלליים (שאינם מזון)